Privacy Verklaring (Privacy Policy)
Privacyverklaring Goldfinch Real Estate W.W. B.V.
Goldfinch Real Estate W.W. B.V. (hierna: “Golfinch, “wij”, “ons), gevestigd aan
Nieuwenhoornstraat 75A te Rotterdam verwerkt als verwerkingsverantwoordelijke
jouw persoonsgegevens zoals is weergegeven in deze privacyverklaring.
Wat zijn persoonsgegevens?
Persoonsgegevens zijn gegevens die iets vertellen over wie je bent of die we met jou
in verband kunnen brengen. Denk hierbij aan je naam en je e-mailadres.
Persoonsgegevens zijn alle directe en/of indirecte gegevens waarmee je kunt
worden geïdentificeerd.
Persoonsgegevens die wij verwerken
Goldfinch verwerkt jouw persoonsgegevens wanneer je gebruikmaakt van onze
diensten, waaronder begeleidingstrajecten en andere gerelateerde activiteiten
(hierna: “de Diensten). Goldfinch is verwerkingsverantwoordelijke voor deze
gegevens. Over de verwerking vertellen we je graag meer in deze privacyverklaring.
Hieronder vind je een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:
• Voor- en achternaam;
• E-mailadres;
• Telefoonnummer;
• Betalingsinformatie;
• Bedrijfsgegevens;
• Registraties en communicatie binnen onze Diensten;
• Eventuele gegevens die je vrijwillig aan ons verstrekt.
Met welk doel en op basis van welke grondslag wij persoonsgegevens
verwerken
Om onze Diensten effectief te kunnen leveren en de kwaliteit van onze
dienstverlening te waarborgen, is het noodzakelijk dat wij bepaalde
persoonsgegevens verwerken. De verwerking van deze gegevens vindt plaats met
de volgende doelen:
• Registratie en beheer van deelname: Wij verzamelen jouw naam, e-
mailadres en overige contactgegevens om je deelname aan de
begeleidingstrajecten, trainingen, netwerkactiviteiten en community te
registreren en te beheren;
• Communicatie: Wij gebruiken contactgegevens om met jou te communiceren
over de begeleidingstrajecten, bijeenkomsten, updates, wijzigingen of andere
relevante informatie over onze Diensten. Communicatie vindt plaats via e-mail
en andere overeengekomen kanalen;
• Ondersteuning en dienstverlening: Wanneer je vragen hebt, een klacht
indient of ondersteuning nodig hebt, gebruiken wij jouw persoonsgegevens omjouw identiteit te verifiëren, je verzoeken te behandelen en de kwaliteit van
onze Diensten te verbeteren;
• Compliance en veiligheid: Wij verwerken persoonsgegevens om te voldoen
aan wettelijke verplichtingen, waaronder om de veiligheid van onze Diensten
en gebruikers te beschermen.
De verwerking van persoonsgegevens binnen ons bedrijf is gebaseerd op de
volgende grondslagen volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming
(AVG):
• Uitvoering van de overeenkomst: Persoonsgegevens worden verwerkt om de
begeleidingstrajecten, trainingen, netwerktoegang en deelname aan de
community te faciliteren. Dit omvat onder meer registratie van deelnemers,
toewijzing van deals en afspraken, communicatie over sessies, en het bijhouden
van deelname- en voortgangsadministratie.
Doorgifte
Wij verwerken enkel de persoonsgegevens die expliciet genoemd staan in deze
privacyverklaring en noodzakelijk zijn voor bovengenoemde doelen. De privacy en
veiligheid van onze gebruikers staan hierbij altijd voorop. In dat kader maken wij
gebruik van verschillende (sub)verwerkers voor het leveren van onze Diensten,
bijvoorbeeld voor hosting, ondersteuning of technische infrastructuur. Deze
verwerkingen zijn volledig geregeld in overeenstemming met de vereisten van de
Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), waarbij passende contractuele
afspraken (o.a. Standard Contractual Clauses) zijn gemaakt om de bescherming van
persoonsgegevens te waarborgen.
Doorgifte binnen de Europese Economische Ruimte (EER)
Voor zover persoonsgegevens worden gedeeld met partijen binnen de EER, gebeurt
dit uitsluitend met organisaties die gebonden zijn aan de AVG of aan een
gelijkwaardig beschermingsniveau.
Doorgifte buiten de EER
Indien wij persoonsgegevens doorgeven aan partijen die gevestigd zijn buiten de
EER, zorgen wij ervoor dat dit alleen gebeurt als er sprake is van een passend
beschermingsniveau. Dit houdt in dat:
• De Europese Commissie een adequaatheidsbesluit heeft genomen voor het
betreffende land, of
• Er gebruik wordt gemaakt van modelcontractbepalingen (Standard Contractual
Clauses) van de Europese Commissie, of
• Er andere passende waarborgen zijn getroffen zoals bindende
bedrijfsvoorschriften (Binding Corporate Rules).Ontvangers
Mogelijke ontvangers van jouw gegevens kunnen zijn:
• IT-dienstverleners;
• Cloudopslag- of e-mailproviders;
• Overheidsinstanties (indien wettelijk verplicht).
Wij sluiten met elke partij die in onze opdracht persoonsgegevens verwerkt een
verwerkersovereenkomst (of een andere goedgekeurd (juridisch) document) waarin
zij zich verplichten jouw gegevens te beschermen volgens de AVG.
Geautomatiseerde besluitvorming
Wij nemen géén besluiten op basis van geautomatiseerde verwerkingen over zaken
die (aanzienlijke) gevolgen kunnen hebben voor personen. Het gaat hier om
besluiten die worden genomen door computerprogramma's of -systemen, zonder dat
daar een mens (bijvoorbeeld een medewerker van ons) tussen zit. Dit is dus niet van
toepassing op onze dienstverlening.
Hoe lang we persoonsgegevens bewaren
Ons bedrijf bewaart jouw persoonsgegevens niet langer dan strikt noodzakelijk is om
de doelen te realiseren waarvoor jouw gegevens worden verzameld. Jouw
persoonsgegevens worden bewaard zolang je gebruik maakt van onze Diensten en
tot maximaal 12 maanden daarna.
Wanneer de bovengenoemde bewaartermijnen verlopen zijn, zullen de betreffende
persoonsgegevens op een veilige manier worden verwijderd of geanonimiseerd,
zodat ze niet meer naar jou te herleiden zijn. Indien er andere, specifieke
bewaartermijnen worden gehanteerd voor bepaalde gegevens, zullen we dat
expliciet met jou communiceren.
Het kan voorkomen dat bepaalde gegevens eerder worden verwijderd, bijvoorbeeld
wanneer jij daar expliciet om vraagt en er geen wettelijke plicht is om de gegevens te
bewaren.
Delen van persoonsgegevens met derden
Wij verkopen jouw gegevens niet aan derden en zullen deze uitsluitend aan derden
verstrekken indien dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met jou of
om te voldoen aan een wettelijke verplichting.
Jouw rechten onder de AVG
Als betrokkene heb je onder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)
de volgende rechten:
• Recht op inzage: Je hebt het recht om jouw persoonlijke gegevens die wij
verwerken in te zien;• Recht op rectificatie: Je kunt een verzoek indienen om jouw
persoonsgegevens te corrigeren als deze onjuist of onvolledig zijn;
• Recht op gegevenswissing: Je hebt het recht om jouw persoonsgegevens te
laten verwijderen;
• Recht op intrekking van toestemming: Als de verwerking op jouw toestemming
is gebaseerd, kun je deze toestemming op elk moment intrekken;
• Recht op bezwaar: Je kunt bezwaar maken tegen de verwerking van jouw
persoonsgegevens door ons;
• Recht op gegevensoverdraagbaarheid: Je hebt het recht om de
persoonsgegevens, die je aan ons hebt verstrekt, in een gestructureerde,
gangbare en machineleesbare vorm te ontvangen.
Voor het uitoefenen van deze rechten kan je een verzoek indienen door een e-mail te
sturen naar [email protected]. We reageren zo snel mogelijk, maar uiterlijk
binnen vier weken, op dit verzoek.
Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door jou is gedaan, kunnen wij jou
vragen een kopie van je identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in
deze kopie je pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers
onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit
ter bescherming van je privacy. Zoals gezegd: we reageren zo snel mogelijk, maar
uiterlijk binnen vier weken, op dit verzoek.
Klachten toezichthouder
Wij willen je er tevens op wijzen dat je de mogelijkheid hebt om een klacht in te
dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via
de volgende link: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-
persoonsgegevens/tip-ons
Hoe wij persoonsgegevens beveiligen
Wij nemen de bescherming van jouw gegevens serieus en nemen passende
maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste
openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als jij het idee hebt dat
jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er zijn aanwijzingen van misbruik,
neem dan contact op met onze klantenservice of via [email protected] of
+31636480179. De beschermingsmaatregelen die wij hebben getroffen:
1. 2. Logische toegangscontrole, door bijvoorbeeld het gebruik van wachtwoorden;
Beveiliging van computersystemen met firewalls, anti-virus programma’s en
DDoS preventie;
3. 4. Het hanteren van zo kort mogelijke bewaartermijnen;
Het waar nodig versleutelen en pseudonimiseren van data;
5. Purpose-bound toegangsbeperkingen;Over deze privacyverklaring
De regelgeving op het gebied van privacy recht verandert regelmatig. Onze
privacyverklaring houden we actueel en de meest recente versie is altijd te vinden op
onze website. Wij kunnen deze privacyverklaring daarom altijd wijzigen. Deze
privacyverklaring is voor het laatst gewijzigd op 22-09-2025.